Monday, September 27, 2010

Mmm...tentant?

Trebuie sa te hotarasti: ori traiesti cu cineva ori il doresti. Nu poti dori ceea ce ai, e impotriva naturii.
Toate grijile mi se trag de la incapacitatea mea de a renunta la o noutate, de la o nevoie bolnavicioasa de a ceda in fata atractiei miilor de posibilitati incredibile pe care ti le rezerva viitorul. E ceva de speriat cat de mult ma excita ceea ce nu cunosc, in comparatie cu ceea ce imi este deja cunoscut.
Ce, e anormal? Voi nu preferati sa cititi o carte pe care n-ati citit-o niciodata? Sa vedeti o piesa de teatru pe care n-o stiti pe dinafara? Sa alegeti orice presedinte in locul celui care era inainte?
Toata problema dragostei mi se pare a fi aceasta: pentru a fi fericit ai nevoie de siguranta, in timp ce, pentru a fi indragostit, ai nevoie de nesiguranta. Fericirea se bazeaza pe incredere, pe cand dragostea cere indoiala si neliniste. Pe scurt, casatoria a fost - in mare - creata sa te faca fericit, nu ca sa ramai indragostit. Si a te indragosti nu este cea mai buna cale de a-ti gasi fericirea; daca lucrurile ar fi stat asa, s-ar fi aflat. Nu stiu daca e destul de clar, dar stiu eu ce spun: mariajul amesteca niste chestii care nu merg bine impreuna.

No comments:

Post a Comment