Saturday, February 6, 2010

I Command YOU to...

 I need you to do me a favor. Take your ass to the bathroom, stick your head in the toilet bowl and START SMACKING YOURSELF WITH THE TOILET LID. PUNK!!














STATEAM IN BANCA MEA, like the tightly sealed comfortable oyster that I am, until...
                                                              
(the process goes as follows)

YOU:

a. Pick up oyster

...

b. Open up oyster


...

c. Squirt LEMON into oyster's EYE!



Nu am dat nici un semn de viata. Speram ca timpul sa-mi vindece impunsatura din inima. Little did I know that I was right: timpul mi-a estompat sentimentele, dar nu pe alea pe care le-as fi dorit. 

Imi paraseam trecutul si totusi de mine ma desparteam. Hard bit wasn't letting bygones be bygones, ci letting go of our story altogether. Simteam, sau inca ma simt...I can't quite figure this part out just yet...ca orice persoana care abandoneaza un proiect prea ambitios pentru a fi posibil: dezamagire si, in acelasi timp, usurare. 

Cand ma intalnesc pe strada cu un prieten, lucrurile se petrec (more often than I'd like) asa:

 - Hey! Salut, esti bine?
 - Nu, dar tu?
 - Nici eu.
 - Bine, atunci...I'll see you around.
 - See ya.

Ori...ma trezesc ca dau de cate un amic, care imi spune un banc:

 -  Stii care e diferenta intre dragoste si herpes?
 -  ...
 -  Hai...Gandeste-te...Nu ghicesti?
 -  ...
 -  Come ooooon e usor: herpesul dureaza toata viata. 
 -  ...

Nu rad. Nu stiu ce-o fi atat de amuzant in chestia asta. Oare mi-am pierdut pe drum simtul umorului?







1 comment:

  1. well I have no idea where I can drop you an email, but I can live you a comment. It was nice meeting you at J's birthday. You can find me at soundmans.wordpress.com :)
    Cheers.

    ReplyDelete