Friday, May 21, 2010

Cu Pofta-n Cui!



Cum stii ca n-ai cu cine : 
  
Intru cu un entuziasm devastator in supermarket, reusesc sa fac slalom printre cei mai entuziasmati consumatori pe care i-am intalnit vreodata ( you know 'em all too well...cei care stau si se pierd in fata unui singur produs contempland nemurirea sufletului si blocheaza jumatate de culoar) si ma opresc in fata locului unde ar trebui sa se afle unul dintre cele mai magnifice creatii pamantene: OREO CAKESTERS.

Scanez primul raft...nada. Il scanez pe cel de-al doilea...nada still. Ma apuc scanez si cel de-al treilea raft....NADA. Simt cum imi radiaza fiecare papila gustativa. Imi indrept privirea catre cea mai apropiata sursa de informare. Se doveste a fi o 'ea' extrem de fascinata de culoarea ochilor mei deoarece, intr-o disperare crescanda, m-am apropiat (imi imaginez) mai mult decat trebuia (ceea ce nu prea cred).

Eu : nu va suparati, imi puteti spune, va rog, unde pot gasi OREO's? (surely they must've placed them somewhere else)
Ea: poftim?
Eu: OREO's... (imi indrept privirea spre locul unde trebuiau sa fie pachetele de OREO's)
Ea: .....stati, ce? (penetrating glare of doom)
Eu: OREO's? Saptamana trecuta erau aici...(puppy-eye of dispair)...i-ati mutat?
Ea: ......(7 secunde)......(10 secunde)....stati asa ca nu inteleg....ce cautati?....(deschide gura...ramane cu gura deschisa cca 4 secunde...se screme un pic dupa care....)...OREZ?
Eu: (incercand sa pronunt cuvantul OREO's cu un accent cat mai ruso-roman...si esuand lamentabil) OOO-Riiiiiiiii-OOOOO-s? (yes!! mi-a iesit! victory!! come to papa!! imi ploua in gura...that sweet, white filling sandwitched between two circular, chocolate cookie pieces pe care eu aveam sa le rasucesc and do nasty things to....all she had to do is point me in the right direction)
Ea: ahaa (rostit pe 3 tonalitati)...nu sunt! (ei nu zi zau....eventual si cu limba scoasa tanti)


Tanti -  1
Eu  -  BURRRRRRRN!!!


4 comments:

  1. and.... and?? why didn't you come over? we've got plenty... :) :) :)

    ReplyDelete
  2. because, apparently, you're all too good with sharing amongst yourselves...so i'll leave you with that...why spoil it for the rest of you?

    ReplyDelete
  3. I went out and got some Oreo's after reading this :))

    ReplyDelete
  4. All in a day's work! You're welcome!

    ReplyDelete