Thursday, September 2, 2010

Interview No.1

Curtea de Arges
Day 2
Part 1

Who: My cousin (16) & me (undisclosed)
What: Trying to figure out something worth writing about
When: Now
Where: Nifty second floor balcony
Why: Lack of something better to do
How: We've got our legs up on the railing, well...at least I do, he's adopting more of a thoughtful position to my left, laptop on lap, una bucata cisterna de apa at our feet, a pretty decent sized bag of pufarine, una bucata 'Splendoare cu Nuca' (for future reference, it's as tasty as it sounds) and my trusty ciggie fix for directional purposes.

Over the past 3 days he's had almost no bowel movement. He finds this particular issue to be the cause of his lack of inspiration for tonight's blog entry. As enlightening as that little statement was, we shall be moving on to an animated questionaire for which he'll play the part of my personal lab rat! My guinea pig if you will.



Despre ce ai vrea sa fi intrebat?
Depinde, adica? Orice chestionar?
Da.
Despre hobby-urile mele?...nu prea stiu...
Nu
Ce? Sa zic altceva?
Da
Eu?
Da.
Nu stiu.
Uite, povesteste-mi despre fete.
Chiar trebuie sa ma destainui asa?
Da.
Prima mea prietena a fost la 7 ani, mi-a placut de ea, ei nu ia placut de mine. La 10 ani am avut a doua prietena, dar mi-era rusine de ea si cand o vedeam, fugeam. A treia a fost o chinezoaica, tatal ei patron la dragonul rosu si acum are bentley si cu ea mi-am dat drumul sa zic asa. A fost aiurea asa, cu ea mi-am dat drumul.
De ce?
Cu ea m-am simtit cel mai bine. Cu ea m-am simtit asa, cum sa zic, mai baiat, m-am pupat pentru prima oara. Ne-am certat pentru ca un prieten de-al meu mi-a spus ca e parasuta si o prietena de-a ei ia spus ca sunt nesimtit si ca imi bat joc de ea. Ea sa suparat pe mine, eu m-am suparat pe ei. Dupa aia ne-am impacat, a durat 2 luni, si dupa aia ne-am despartit ca ea se uita dupa aia de a 12-a. Ma enerva si eram jelos si ne-am certat de tot. O cunosti pe fata lui Mr. Bean?
(imi cobor ochelarii pe nas) De ce? Ai fost si cu ea?
Am fost cu o fata pe nume sandra. Semana cu fata lui Mr. Bean.
Ai iubit.o?
Nu, dar mi-a placut mult de ea. Asta pe la 13 ani si ceva.
Cand ai iubit prima oara?
Prima si prima oara?
Aha.
La 7 ani jumate, de o fata Ana Maria. Adica, am iubito asa, eram si eu mic, credeam ca sunt indragostit. Nu vrei sa mai stii de Sandra?
Stai asa sa le luam pe rand. Deci nu ai iubit pana la urma.
Ba da, dar mai incolo.
Dar la 7 ani te-ai indragostit.
Da, dar eram mic de tot atunci.
Cum ai stiut ca esti indragostit?
Ma uitam intruna la ea. Faceam ochii cat cepele.
Si ea cum reactiona?
La inceput a reactionat agresiv, radea de mine, nu ma baga in seama, facea misto de mine. De opt martie i-am luat o floricica din curte si i-am dat-o. Mi-a zis ca ii place de mine si sa nu mai zic la nimeni. Si mai departe, s-a terminat gradinita.
Sa inteleg ca vrei sa revenim la bentley.
Ah nu. Dar ti-am zis de el?
Da. Deci, cum sta treaba. Ai avut fluturasi in stomac?
Da.
Cum?
Pai, sa iti explic. Am mers cu un prieten in parc si am zis sa ne intalnim cu ea. Ne-am plimbat ce ne-am plimbat si ne-am asezat pe o banca. A mai venit cu o prietena dar nu ma impresionat. Eu ma credeam smecher. Am ramas toata ziua cu ele. Nu aveam nici un gand sa fiu cu ea dar imi placea foarte mult. Ma invitat la ea acasa a doua zi.
Pai si?
Parca imi sarea inima in gat. M-am spalat pe dinti de 7 ori pe zi, m-am dat cu parfum. Ploua, crezi ca se opreste?
Esti sigur ca nu ne ploua aici?
Nu.
Asa. Continuam.
Unde am ramas.
La parfum.
Asa. Scuza-ma, am ragait. Simti? Nu se simte?
Nu. Continuam.
Mirosea a carnati.
Ew. Vreau sa-mi spui ce parere ai despre fete.
Eu?
Aha.
Pai sa spun eu asa filozovic asa, fetele sunt ca putea vasului. Daca nu lustruiesti vasul, se strica, prinde mucegai si se rupe.
Dezvolta.
Daca n-ai grija de o fata, daca nu stii sa o tii langa tine si sa ai grija de ea...nu stiu cum sa zic
Da-mi alt exemplu, sa-ti fie mai usor.
Adica, barbatii sunt ca o colivie si fetele sunt ca pasarelele. Femeia, pasarea, sare din colivie in colivie, si in mod normal se opreste la colivia unde e mai iubita, mai respectata. Daca nu ii oferi pe o durata mai indelungata toate lucrurile astea...
Ce lucruri?
Lucruri, asa, toate sentimentele astea asa, afectiune, dragoste...ea in cele din urma isi va lua zborul si se va duce in alta colivie. Nu conteaza unde ramai peste noapte, conteaza unde te intorci dimineata.
Chiar crezi lucrul asta?
Nu.
Stii la ce ma refer nu?
Da, dar nu cred lucrul asta.
Stii ca are foarte multa substanta ce ai spus nu?
Da. Adica e de rau sau de bine? Dar sincer, daca as fi mare, as fi in stare sa las usita la colivie mereu deschisa. Daca o tii in lesa sau incerci sa o tii prea aproape atunci simte nevoia de libertate. Asa o sa isi dea seama ca ii e mai bine langa tine.
Asta ai invatat pana acum?
Asta am simtit din tot ce am trait. Mare scofala.
Ti sa intamplat sa se joace vreo fata cu mintea ta?
Da. Ce-mi place sa mi se ia interviu. Ma simt important. De fapt, toate fetele au reusit sa faca treaba asta. Eram prea in limba dupa ele si din cauza asta ma pierdeam cu firea, nu aveam limite. Din cauza asta am de suferit. Am usoara tendinta sa sufoc o fata. Intelegi tu.
Inteleg. Dar cum se joaca o fata cu mintea ta?
E complicat de explicat. Profita de faptul ca sunt indragostit de ea.
Dar ce face anume?
Zambesc aiurea. Nu imi dau seama. In timp...uite, un numitor comun a fost ca s-au distantat cand si-au dat seama ca le plac. Nu intelegeam, eram atent, ies cu ele in oras, si dupa aia ma trezesc cu ochii in soare.
Dar tu te joci?
M-am jucat si eu de doua ori dar dupa m-am simtit vinovat.
Cum te-ai jucat?
Ele ma invitau in oras si eu le minteam. Le spuneam ca mai bine ramanem prieteni. Eram nesimtit si le tratam cu superficialitate.
Din vina lor? Nu aratau suficient de bine?
Nu, nu neaparat. Da, si chestia asta. Sincer acum. Conteaza mult aspectul fizic. Nu?
Vrei sa iti raspund?
Da.
Conteaza si aspectul fizic.
Uite, la ciocolata, daca nu iti place ambalajul, nu o cumperi nu gusti din ea.
Uite, mie nu-mi place cum arata ciocolata Milka. Dar tot mananc din ea.
Daca nu e prezentata intr-un mod in care sa iti placa, nu cumperi deobicei.
Pai poate eu nu cumpar dar mananc de la tine.
Dar tot vezi ambalajul.
Dar e ciocolata ta.
Nu inteleg ce ai vrut sa zici.
Iti explic peste cativa ani.
Pai cred ca de asta n-am inteles.
Crezi ca fetele sunt complicate?
Complexe mai bine zis. Au capacitatea sa invarta orice baiat. Si baietii o au. Unii reusesc, altii nu.
Ce faci cand iti place de o fata?
Ma duc sa vorbesc cu ea.
Atat?
Pai, da. O invit la un film, un suc. Cafea nu, suc.
Ce urmaresti la ea? La ce esti mai atent?
La gesturile ei, in timpul conversatiei. Cum reationeaza, cum se uita la mine. Dar imi place mai mult sa mai merg cu un prieten si cu o fata. Cand mergem la agatat mai merg cu un baiat ca sa ne putem uita unul la gagica celuilalt.
Ce-ar putea sa iti spuna prietenul tau?
Sa imi spuna cum reactiona la mine, cum se comporta, cum se uita la mine.
Dar tu nu observi lucrurile astea?
E mai usor sa privesti din afara, iti dai cu parerea mai bine.
Si daca prietenului tau nu ii place?
Nu exista chestiile astea, daca unuia ii place o fata, celalalt nu se da la ea, isi spune parerea sincer, important e sa imi placa mie, nu lui. El imi spune daca I se pare o fata de viitor sau nu.
Ti-e somn?
Nu.
Sigur?
Nu. Tie ti-e?
Nope. Vrei sa mai adaugi ceva?
Nu prea.
Mai vrei pufarine?
Nu. Tu vrei?
Nope. Spune-mi cum vezi tu fata perfecta? Ce trebuie sa stie sa faca?
Sa vorbeasca. Sa poata sa intretina o conversatie.
Atat?
Da. sa fie un bun ascultator cand sunt suparat, sa ma consoleze.
Cred ca am mancat prea multa “Splendoare de Nuca”.




Part 2


Pot sa te intreb si eu pe tine?
Da.
Ai chef?
Da.
Te intreb.
Intreaba-ma.
Ce ti-ai dorit tu sa devii cand erai copil?
Ce inseamna copil?
Ma intrebi tu pe mine?
Da.
Pai, la 8, 9, 10 ani?
Nu prea imi doream sa devin ceva anume.
Ce crezi ca ti s-ar fi potrivit?
Nu ma gandeam. Sincer.
Banuiesc ca trebuie sa iti pun alta intrebare. Pot sa iti spun orice intrebare mai asa?
Aham.
Mi-e jena.
Nu trebuie sa-ti fie.
Poti sa-ti pun o intrebare?
Da. Pune-mi o intrebare. E intuneric. Oricum nu te vad. Nu-ti face griji. Intreaba-ma.
Asa, sunt...adica...banuiesc ca tu poti descrie barbatul ideal.
Asta nu e intrebare. Incearca alta.
Ai termopan acasa? Ti-ai izolat termic apartamentul? Ai mancare in frigider?
Da, da si da.
Care e cel mai inalt varf de munte pe care l-ai escaladat.
Era sa zic o prostie. Hai, acum o intrebare serioasa.
Ce-ti doresti cel mai mult in momentul de fata?
O lampa fermecata.
Atunci de la lampa fermecata?
Un frigider nou de la domo.
Cat a durat cea mai lunga relatie a ta?
9 ani aproape.
9 ani??!?!?!?! Atat de mult?
Yup.
Si a fost sfarsit tragic, dureros?
Da, a fost foarte dureros. Nu pot sa zic neaparat tragic, dar a durut.
Inca mai suferi? Regreti faptul ca v.ati certat? Te mai gandesti la ce a fost?
De regretat, nu pot sa zic ca regret. Mi-e greu sa nu ma gandesc.
Ce te-a facut sa stai atata timp?
Niciodata n-am pus problema de timp.
Trebuie sa fie ceva.
Ummmm, nu stiu, ceva m.a tinut acolo. Simteam ca acolo trebuia sa fiu.
De atunci ai mai avut pe cineva in viata ta?
Da. 
De ce nu ai abordat o alta relatie?
Aveam nevoie de timp de recuperare. Nu stiu daca intelegi, technical malfuntion. Daca intram intr-o relatie, sarea discu'.
Ai vrea sa fi cu cineva acum?
um...nu.
Dar vreodata.
Da. Imi doresc. Oricine isi doreste.
Daca ai putea schimba ceva la tine, ai schimba?
Nu.
Dar daca ai putea sa dai timpul inapoi cu 10 ani in urma, ai da timpul inapoi?
10 ani sau 9 ani? E o diferenta mare.
9 ani, ai fi luat-o pe alt drum?
Nu.
Ciocolata alba sau neagra?
Neagra.
McDonalds sau Burger King?
Burger King.
Nike sau Adidas?
Nici unul
Diesel sau Benzina?
Benzina.
Munte sau mare?
Munte.
Dar in sezonul estival?
Mare departare.
Cand a fost prima oara cand ai facut sex?
La 15 ani.
Si a fost marfa?
Da. Memorabil.
I-ai spus mamei tale?
Nu i-am povestit. Dar presupun ca si-a dat seama intre timp

No comments:

Post a Comment