Friday, June 11, 2010

Emotionanta Stratagema

Ultima scrisoare:

"Sa nu mai vorbim despre asta. Ca si tine, vroiam sa am o certitudine, sa fiu convins ca am ales bine. Iarta-ma ca ti-am facut chestia asta. Vroiam sa simti si tu cat de mult am suferit cand ai plecat. E o tampenie, stiu asta. Pentru ca n-ai sa stii niciodata cat m-a durut.
Suntem facuti unul pentru celalalt. Este infriosator. Cu tine, totul este frumos, chiar si eu. Dar mi-e teama de temerile tale. Nu pot suporta gandul ca nu sunt singurul barbat din viata ta. Iti urasc trecutul, care imi incurca viitorul.
As vrea ca toata durerea asta sa foloseasca la ceva. De ce nu ai incredere in mine? Fiinda sunt un nebun? E un argument care nu conteaza, pentru ca si tu esti la fel de nebuna. Crezi ca ne iubim doar pentru ca e complicat? In cazul asta e mai bine sa ne despartim. Prefer sa fiu nefericit fara tine, decat cu tine.
Dragostea noastra este indestructibila, nu inteleg cum de nu-ti dai seama. Viitorul tau sunt eu. Sunt aici, exist, nu poti continua sa traiesti ca si cum n-as exista. Imi pare rau. Asa cum zic Les Inconnus: "Asta ti-e Destinul".
N-avem dreptul sa fugim de fericire. Majoritatea oamenilor n-au sansa noastra. Sau, cand se indragostesc, nu merge treaba in pat. Ori, cand merge treaba in pat, n-au ce sa-si mai spuna dupa. Noi am trecut de toate aceste probe cu felicitarile juriului, numai ca am fost respinsi din cauza ca nu mai suntem impreuna.
Ceea ce facem este de neiertat. Haide sa nu ne mai torturam. Este criminal sa nu te grabesti sa fii fericit, cand ai, in sfarsit, ocazia. Ne purtam cu noi insine ca niste monstrii. O s-o mai tinem mult asa? Pentru placerea cui? Este o marsavie sa te chinui atat, si pe tine, si pe altii degeaba. Nimeni nu ne va reprosa ca am profitat de sansa care ne-a fost oferita.
Asta este cu adevarat, ultima mea scrisoare, nu mai pot suporta sa ne jucam de-a soarecele si pisica.
Sunt la picioarele tale, descurajat, sfarsit, asteptand lovitura de gratie. De la un anumit grad de intensitate a durerii, iti pierzi orice orgoliu. Nu-ti scriu pentru a-ti cere sa vii, iti scriu pentru a-ti spune ca voi fi intotdeauna aici. Un gest din partea ta, si ne vom intemeia ferma de struti. Nici un gest din partea ta, si voi fi mereu aici, pe undeva, pe aceasi planeta cu tine, asteptandu-te. Te iubesc ca un nebun, nu te doresc decat pe tine, nu ma gandesc decat la tine, iti apartin cu trup si suflet."

No comments:

Post a Comment